Wii U
Art Academy: SketchPad is a robust art application that anyone can enjoy – from beginners to experts of all ages. Unleash your creativity using realistic stylus and touch screen-based controls.
Journey through a fantastical RPG set in a fairy tale world in Child of Light. Take on a host of beasts and mythical creatures in classic-style turn-based combat.
Imagine being stranded on a beautiful, deserted island. All of life's necessities – food, water, shelter – are now gone, and it's up to you to survive. You'll need to explore, build and craft to stay alive.
King K. Rool has set his sights on conquering Kong Isle, and only Donkey Kong and his pals can save the day!
With a deeply engaging storyline, a richly detailed world and a wealth of unique features, EarthBound is an in-depth role-playing epic.
Jump into the driver’s seat of an assortment of anti-gravity vehicles, then put them through their paces in high octane competitions at 60 frames per second.
In the year 2560, the greatest racing competition is the F-ZERO championship. Pilots from across the galaxy risk their lives in a high-speed battle of turbo-charged hovercraft.
Kirby's Adventure was a groundbreaking platformer famous for introducing Kirby’s ability to copy the powers of his enemies. By sucking up foes, Kirby can fire lasers, burst into flames, use a giant mallet and more.
Steeped in myth, rich in exploration and explosive in action, three classic Metroid adventures chronicling bounty hunter Samus Aran’s first-person adventures come together in a single package.
The entire nano cosmos is under threat from the deadly Nanostray virus! Shrink down to microscopic size and prepare to blast your way through millions of deadly enemies.
Leap over barrels in arcade classic Donkey Kong, gather rupees in The Legend of Zelda, perform wheelies in Excitebike, and much more – as fast as possible!
Try your hand at twisted trials taken from later NES releases like Metroid, Kirby’s Adventure, Super Mario Bros. 3, Punch-Out!!, Kid Icarus, and more!