MIGHTY GUNVOLT BURST
Rather than make a direct sequel to their bite-sized 2D action game MIGHTY GUNVOLT, Inti Creates has made the next installment in the Mighty Gunvolt series a brand new full-sized game that features characters from multiple universes with Gunvolt (Azure Striker GUNVOLT) and Beck (Mighty No. 9) taking the stage once again, but in a much deeper and more expansive world that differs greatly from the original in many ways.
The game's systems have been completely revamped and powered up with lots of new additions, including a deep character customisation system that lets you mould and shape your character into the ultimate hero that works best for you!
But that's not all! The new Burst Combo system rewards you for finishing off enemies and bosses up close and personal.
The classic pixel-style graphics have also been completely redone to blur the line between 8-bit and 16-bit, and take you back to the golden age of 2D action games!