8th March, 2018 – During its latest Nintendo Direct presentation, Nintendo announced that the Super Smash Bros. series is coming exclusively to Nintendo Switch this year. The video also showcased more than a dozen upcoming games for both the Nintendo Switch console and Nintendo 3DS family systems, with many of the featured games coming from third-party developers, including SQUARE ENIX, Capcom, Grasshopper Manufacture, From Software and Ubisoft.
The Super Smash Bros. series is coming to Nintendo Switch in 2018. The teaser trailer featured recognisable faces like Mario, Link and Inklings from the Splatoon series.