Please note that the presentation does not feature any updates on NX and mobile.
Welcome to the latest Nintendo Direct! Watch the presentation by Nintendo of Europe President Satoru Shibata and Nintendo of Europe's Ed Valiente, focusing on updates on upcoming Wii U and Nintendo 3DS games. Click on the videos to watch them again at any time!