The grand opening of Super Nintendo World in Japan will now take place on March 18th, 2021.
Watch this Nintendo Direct presentation for a sneak peek at SUPER NINTENDO WORLD from Mario’s dad, Shigeru Miyamoto, ahead of its grand opening on February 4th 2021!