Super Smash Bros. Ultimate Direct – November 1st, 2018
Welcome to the Super Smash Bros. Ultimate Direct! Watch the presentation, hosted by Mr Sakurai, for approximately 40 minutes of new information about the upcoming Nintendo Switch game. Click the video to watch it again at any time!