Nintendo Direct – September 4th, 2019
Welcome to the Nintendo Direct broadcast! Watch the presentation, lasting approximately 40 minutes, featuring information focussed on 2019 Nintendo Switch titles, including Pokémon Sword & Pokémon Shield and Luigi's Mansion 3. Click the videos to watch them again at any time!