Welcome to the latest Nintendo Direct! Watch the presentation by Nintendo President Satoru Iwata and Nintendo of Europe President Satoru Shibata for an update on Wii U and Nintendo 3DS software launching in 2014. Click on the videos to watch them again at any time!