Welcome to Nintendo Direct! Find out all the latest Nintendo of Europe news right here! Watch the presentation by Satoru Shibata – Nintendo of Europe's President – for an update on the Wii U and Nintendo 3DS titles coming soon to Europe! Click on the arrow to the side of the player to watch the individual trailers and extra videos at any time!