Latest news
Welcome to the latest Nintendo Direct! Watch the presentation for new information on what's heading to Nintendo Switch and Nintendo 3DS family systems over the next few months, as well as an in-depth look at Super Mario Odyssey. Click the videos to watch them again at any time!