Nintendo Direct – February 14th, 2019
Welcome to the Nintendo Direct broadcast! Watch the presentation, lasting approximately 35 minutes, to get more information about upcoming Nintendo Switch titles, including new details on Fire Emblem: Three Houses. Click the videos to watch them again at any time!