Nintendo Direct – February 18th, 2021
Welcome to the Nintendo Direct broadcast! Watch the presentation, featuring roughly 50 minutes of information focussed on available games like Super Smash Bros. Ultimate and games coming to Nintendo Switch in the first half of 2021. Click the videos to watch them again at any time!