Kings Odyssey: Rise of The Necromancer
Embark on a riveting quest in "Rise of the Necromancer," where the once-mighty kingdom of Ravenglade faces the scourge of the undead. Assume the mantle of the ruler in this strategic fantasy epic, where your decisions determine the realm's fate. Make tough decisions, prepare for attacks of undead armies, gather army, magic and gold. Steel your nerves against harrowing sieges, against fear, paranoia and darkness. Outwit the darkness with courage, as fear and paranoia seek to undermine your rule. Join the battle for Ravenglade and become the monarch that destiny calls for.