Mario Golf
Met zijn frisse, heldere kleurengraphics en zijn superrealistische gameplay is Mario Golf misschien wel het beste draagbare golfspel dat er ooit gemaakt is. Mario Golf biedt maar liefst vier volledige golfbanen van 18 holes, 11 golfspelers en dezelfde precieze spelbesturing als de N64-versie.