CI_3DSDS_ByeByeBoxBoy_charA01_01_R_ad_0.jpg
Vastbesloten om zich niet in te laten pakken, stappen Qbby en zijn vriendjes aan boord van een ruimteschip en reizen van de ene naar de andere planeet! Elke wereld die ze bezoeken, schotelt ze spannende nieuwe uitdagingen, unieke speelstijlen en zelfs verschillende kleurenschema's voor. Saai wordt het nooit!
Test je denkvermogen in tal van levels vol obstakels, waaronder nieuwe gebieden waar je buiten de lijnen moet kleuren om een veilige doorgang te vinden voor Qbby en de schattige Qbaby's. Laat dozen uit het niets verschijnen om bruggen te bouwen, schakelaars te bedienen en allerlei schatten te bereiken! Of je nu op jacht bent naar kronen, barrières bouwt om laserstralen tegen te houden of een trap tevoorschijn tovert waarop je veilig bent voor scherpe spijkers, er is altijd wat te beleven.
Net als in de oorspronkelijke BOXBOY!-game kan Qbby één groepje dozen laten verschijnen. Maar nu kan hij ze ook ongelofelijke nieuwe krachten geven. Dit zorgt voor een nog groter arsenaal aan puzzelmogelijkheden. Sommige dozen beschikken over raketaandrijving en kunnen op die manier de lucht in vliegen, andere ontploffen en onthullen zo nieuwe paden en weer andere kunnen Qbby van de ene plek naar de andere teleporteren.
Door levels te voltooien, verdien je medailles die je uit kunt geven aan diverse voorwerpen in de game, zoals nieuwe uitdagingen, stripverhalen en muzieknummers. Je kunt zelfs frisse outfits vrijspelen om Qbby mee uit te dossen. Hé, nu is hij een inktvis! Houd je koppie boven water, Qbby.
En als je BOXBOY! of BOXBOXBOY! al bezit, worden al je outfits uit die titels natuurlijk ook overgezet. Dat is een flinke garderobe!
Oproep aan alle slimmeriken! Als je BOXBOY! én BOXBOXBOY! bezit voor je Nintendo 3DS-systeem, kun je coole nieuwe bonussen vrijspelen in BYE-BYE BOXBOY! Ga op avontuur met de onbevreesde Qucy en speel met een klassiek kleurenschema - misschien herken je het wel!
Als je beschikt over een Kirby-, Meta Knight-, King Dedede- of Waddle Dee-amiibo, kun je Qbby een verfrissend nieuw uiterlijk aanmeten! Staat je goed, Qbby!