Mario Party 2
Wat doe je als je eerste Party een overdonderend succes is geworden? Dan geef je er natuurlijk nog eentje! Mario en zijn beroemde vrienden nodigen je uit voor Mario Party 2, dus je zou wel gek zijn als je dit festijn zou missen.
Net als in het originele Mario Party kunnen in deze opvolger vier spelers het tegen elkaar opnemen in spannende interactieve bordspellen vol verrassingen. Mario Party 2 bevat zes volledig nieuwe Adventure Boards voor meerdere spelers, plus een speciale Quest Mode voor spelers die liever in hun eentje feesten. Er zijn 64 minigames vol actie in Mario Party 2. De meeste van deze spellen bieden splinternieuwe uitdagingen, andere zijn bijgewerkte versies van de beste minigames uit de eerste Mario Party.
In Mario Party 2 wordt de fantastische visuele stijl doorgetrokken die in het oorspronkelijke spel werd neergezet. Elk Adventure Board kent een eigen thema, en de spelfiguren steken zich voor elke gelegenheid in een toepasselijke outfit. Er is niets dat zo lang leuk blijft om te spelen als een geweldig multiplayerspel, en Mario Party 2 is met dat doel voor ogen ontworpen. De eerste Mario Party was al een giller en Mario Party 2 biedt meer dan voldoende atmosfeer en nieuwe verrassingen om de hele nacht door te fuiven.