Internetbrowser
Dankzij de internetbrowser kun je surfen op je Nintendo 3DS, als je in de buurt bent van een draadloze netwerkverbinding. Je vindt de internetbrowser in het HOME-menu, en je kunt hem zelfs gebruiken terwijl je andere software hebt onderbroken. Op die manier kun je snel iets opzoeken zonder dat je software hoeft af te sluiten.