Nintendo Network ID
Je kunt slechts een enkele Nintendo Network ID op een Nintendo 3DS-systeem koppelen. Het is niet mogelijk om meerdere Nintendo Network ID's op een enkel systeem te koppelen.
Een Nintendo Network ID die al op een Nintendo 3DS-systeem gekoppeld is, kan niet op een ander Nintendo 3DS-systeem gekoppeld worden. Als je je Nintendo Network ID en tegoed wilt overdragen naar een ander Nintendo 3DS-systeem, is dit alleen mogelijk door een gegevensoverdracht uit te voeren.
zal het tegoed van beide systemen niet gecombineerd worden.
Als je een Nintendo Network ID aanmaakt, kun je je game-belevenissen met anderen delen op Miiverse. Deel schermafbeeldingen, handgeschreven berichten en meer met spelers van over de hele wereld!