StreetPass Mii-park
Als je je Nintendo 3DS-systeem in de slaapstand zet en overal mee naartoe neemt, zal je systeem automatisch StreetPass gebruiken wanneer je een andere speler tegenkomt. Op zo'n moment worden jullie Mii-personages en profielen uitgewisseld. Neem je systeem eens mee naar een plaats waar veel mensen zijn. Wie weet met welke Mii-personages je thuiskomt.
In StreetPass Mii-park ontmoet je de Mii-personages van andere spelers, compleet met profielgegevens, zoals het land waar ze vandaan komen en de game die ze als laatste hebben gespeeld. Misschien ontmoet je zo wel iemand die dezelfde games als jij leuk vindt. Zorg dat je je Nintendo 3DS-systeem altijd bij je hebt en overal mee naartoe neemt, en voor je het weet is je Mii-park een gezellige plek vol Mii-personages!
Er zijn nieuwe betaalde StreetPass Mii Park-spellen beschikbaar! Mogelijk moet je een systeemupdate uitvoeren om extra spellen voor StreetPass Mii-park te kopen. Ga naar Klantenservice voor meer informatie over systeemupdates.
Spelers die beledigende of ongepaste Mii-personages hebben gemaakt, kun je blokkeren. Kijk in de handleiding van je systeem voor meer informatie.