De draaiknop van de Nintendo 2DS biedt een compleet analoge besturing in je games.
Als je ooit met een systeem uit de Nintendo DS-familie hebt gespeeld, voelt de Nintendo 2DS meteen vertrouwd aan. Favoriete onderdelen als het touchscreen, de microfoon en de richtingsknop zijn allemaal weer aanwezig, maar de Nintendo 2DS biedt nog meer besturingsmogelijkheden die je gameplay een nieuwe dimensie geven.
De draaiknop van de Nintendo 2DS biedt een compleet analoge besturing in je games.
De camera's aan de binnen- en buitenkant van de Nintendo 2DS kunnen beelden uit het dagelijks leven oppikken en die laten beïnvloeden wat er zich afspeelt in je spellen.