Ondersteunt eerder verschenen software
Als je al een systeem uit de Nintendo DS-familie bezit, nodigt Nintendo 2DS je niet alleen uit voor een wereld aan nieuwe ervaringen, maar biedt het je ook een platform voor je bestaande favorieten.
Op de Nintendo 2DS kun je vrijwel alle bestaande Nintendo DS- en Nintendo DSi-games* spelen, met dezelfde grafische kwaliteit en gameplay.
Vrijwel alle Nintendo DSiWare**-games en -toepassingen die je op je Nintendo DSi- of Nintendo DSi XL-systeem hebt gedownload, kun je moeiteloos overdragen naar je Nintendo 2DS-systeem!