Video: Kat-Mario
Kat-Mario is een nieuwe power-up die dit keer verschijnt. Is dat niet een beetje vals spelen? Hij kan tegen muren opklimmen, vijanden aanvallen, en in de vlaggenmast klimmen!
Kat-Mario is een nieuwe power-up die dit keer verschijnt. Is dat niet een beetje vals spelen? Hij kan tegen muren opklimmen, vijanden aanvallen, en in de vlaggenmast klimmen! Loop je met zo’n krachtige power-up niet het gevaar dat het evenwicht van het spel verstoord raakt? Hoe zit dat?
Dit is al een thema sinds we SUPER MARIO 3D LAND maken, maar volgens ons is het oké als het leuk is, en die prioriteit stellen we bij veel dingen die we maken.
Eh, dit is misschien een rare vraag, maar als Mario elke keer in iets nieuws kan veranderen… hoe lang duurt het dan nog voordat alle ideeën zijn opgebruikt?
Nou ja, als ik duizend zeg maak ik eigenlijk een grapje, maar we hebben alle ideeën verzameld die tijdens brainstormsessies voor Mario’s transformaties werden opgeworpen, dus we hebben een hele berg ideeën.
Oké, dus je kunt putten uit een grote hoeveelheid ideeën. Dan hoef ik me dus geen zorgen te maken dat jullie zonder ideeën komen te zitten.
Dit keer hebben we voorrang gegeven aan dat heerlijke gevoel als je rent en springt. Daardoor kwamen we op twee onafhankelijke ideeën – op handen en voeten lopen, en tegen muren opklimmen. Dat zijn beide nieuwe acties voor Mario, en zo zijn we tot die keuze gekomen.