Hallo allemaal, ik ben Satoru Iwata van Nintendo.
Onlangs brachten we de video Pokémon Direct uit. Tijdens de opnames hebben Ishihara en regisseur Masuda veel interessante informatie over Pokémon X en Pokémon Y gedeeld die uiteindelijk niet is meegenomen in Pokémon Direct.
Dus deze aflevering van “Iwata vraagt” wordt iets anders dan gebruikelijk. We zullen praten over informatie die we niet mee hebben kunnen nemen in Pokémon Direct. En hier en daar voegen we videoclips uit het interview toe, zo krijg je wat wij “Iwata vraagt in beweging” noemen.
We hebben al meer dan 200 Iwata vraagt-interviews gehouden, maar het is een nieuw experiment om een transcriptie met video-interviews te combineren, dus ik hoop dat het je zal bevallen. Bedankt.