Reken er maar niet op.
Zal Wario eindelijk zijn goede kant laten zien in Wario Land: The Shake Dimension?
Wario is nog net zo hebberig als altijd, en schudt graag de laatste munten uit elke vijand of geldzak die hij in handen krijgt. Maar dit nieuwe, uitdagende platformavontuur heeft meer te bieden!
De officiële website van Wario Land: The Shake Dimension staat nu online en vertelt je alles over Wario’s Ground Punch, schouderkloppen en geldzucht. De site staat vol gameplay video's en details over de verschillende manieren waarop je Wario door de prachtige 2D-omgevingen kunt verplaatsen.
Wario Land: The Shake Dimension grijpt terug naar klassieke platformavonturen, in het bijzonder de veelgeprezen Wario Land-serie die op de Game Boy begon. Maar er zijn dit keer zoveel nieuwe toeters, bellen en schudmogelijkheden toegevoegd, dat je de klassieke actie echt op heel nieuwe manieren kan beleven.