Begin een nieuw leven in een maffe, fantastische, hilarische wereld in Tomodachi Life, nu verkrijgbaar voor de Nintendo 3DS en 2DS. Stop de Mii-personages van iedereen die je kent in je game, en kijk wat er gebeurt!
Je Mii-personages komen tot leven in deze maffe game, omdat je elke Mii een eigen stem en persoonlijkheid kunt geven. Al je Mii-personages leven samen op tropische eilanden waar van alles te zien en te doen is. Uiteraard ligt het aan de persoonlijkheden van je Mii-personages of ze goed met elkaar kunnen opschieten, of dat ze elkaar het bloed onder de nagels vandaan halen!
Zodra al je vrienden op je eiland wonen, kun je voor ze zorgen en proberen om ze gelukkig te maken. Geef ze cadeaus, knap hun kamers op, breng tijd met ze door, speel samen minigames en geef ze relatie-advies. Sommige bewoners maken vrienden, anderen maken ruzie, en sommigen worden misschien wel verliefd! Wat er ook gebeurt, de Mii-personages van je vrienden en bekenden zullen de gekste en geweldigste avonturen beleven. Neem daarom elke dag een kijkje om te zien wat ze uitspoken. De meest bijzondere momenten kun je met anderen delen door vanuit de game schermafbeeldingen op je favoriete sociale netwerken te posten met de Nintendo 3DS-afbeeldingssoftware.
Dat is nog niet alles! Iedereen die de volledige versie van Tomodachi Life koopt, krijgt twee gratis downloadcodes* voor de Tomodachi Life: Welcome Version**, waarmee je twee vrienden of familieleden blij kunt maken! Met de Tomodachi Life: Welcome Version kun je een voorproefje krijgen van Tomodachi Life. In deze speciale demo kun je maximaal drie Mii-personages maken, hun stemmen en persoonlijkheden instellen, en kennismaken met de gameplay!
Ga naar onze officiële Tomodachi Life-website om meer te weten te komen over de Tomodachi Life: Welcome Version, al het leuks wat de eilanden te bieden hebben, en de manieren waarop je je Mii-personages gelukkig kunt maken. Of bekijk de Tomodachi Life Direct om de avonturen van meneer Shibata in de game te bekijken. Benieuwd naar de persoonlijkheid die je Mii in de game zou hebben? Doe de Mii-persoonlijkheidstest op onze website en kom erachter!