Bekijk de nieuwste info over Paper Mario: Color Splash voor de Wii U!
Dit is de nieuwste game in de Paper Mario-serie, waarin Mario en de wereld om hem heen helemaal uit papier bestaan! Hier zie je wat er tijdens de uitzending van Nintendo Treehouse: Live is aangekondigd.
In deze game begint Mario's avontuur onder geheimzinnige omstandigheden. De besnorde loodgieter moet erachter komen waarom de Toads hun kleur hebben verloren.
Mario en zijn vrienden vertrekken naar Kleureneiland, waar alle kleuren verbleken. Daar komen ze Toon tegen, een levend verfblik dat de helden op hun reis zal vergezellen.
Samen moeten Mario en Toon de verloren verfsterren opsporen en uitzoeken waarom de kleuren verdwijnen.
Het eerste wat tijdens de uitzending van Nintendo Treehouse: Live vanaf de E3 is getoond, is de Blauwbaai. Op dat strand, dat net als de rest van de wereld van papier is gemaakt, vieren de Toads hun Zeefeest.
Met een sprongkaart kun je Koopa Troopa's met een schild wegschoppen. Als er een groepje vijanden bij elkaar staat, kun je ze er met een hamerkaart van langs geven.
Verder kun je dit keer ook vijandkaarten gebruiken om Bowsers troepen te laten meevechten aan de kant van Mario.
In de game vind je ook speciale moves. Als je de knoppen op de Wii U GamePad tijdens een gevecht op het juiste moment indrukt, kun je die aanvallen activeren. Als je daarin slaagt, breng je je vijanden extra veel schade toe of kun je vijandelijke aanvallen afweren.
Een van deze Toads heeft de sleutel waarmee Mario verder kan komen. Het valt niet mee om te zien welke Toad hem heeft!