Het laatste nieuws
Welkom bij onze nieuwste Nintendo Direct-uitzending! Kijk naar de presentatie van Satoru Shibata, de directeur van Nintendo of Europe, en Ed Valiente. In de presentatie komen diverse nieuwe Wii U- en Nintendo 3DS-games aan bod. Klik op de video's om ze opnieuw te bekijken wanneer je wilt.