Super Smash Bros. Ultimate Direct – 1 november 2018
Welkom bij onze Super Smash Bros. Ultimate Direct! Bekijk de presentatie, gehost door Masahiro Sakurai, om meer informatie te krijgen over de Nintendo Switch-game die binnenkort wordt uitgebracht! De presentatie duurt ongeveer 40 minuten. Klik op de video om deze opnieuw te bekijken wanneer je maar wilt!