‘Xenoblade Chronicles 2’-Direct – 7 november 2017
Welkom bij onze ‘Xenoblade Chronicles 2’-Direct! In deze presentatie kom je meer te weten over de aankomende RPG voor de Nintendo Switch. Klik op de video's om ze opnieuw te bekijken wanneer je maar wilt!