Welkom bij Nintendo Direct! Ontvang hier het laatste nieuws! Kijk naar onze videopresentatie van Satoru Shibata, de directeur van Nintendo of Europe, voor een update over de Wii U- en Nintendo 3DS-spellen die binnenkort in Europa verkrijgbaar zullen zijn. Klik op de pijlen naast de videospeler om op elk gewenst moment naar de afzonderlijke trailers en video's te kijken!