Het laatste nieuws
Welkom bij de laatste videopresentatie over Super Smash Bros. for Nintendo 3DS en Wii U! De uitzending wordt gepresenteerd door Masahiro Sakurai, de director van de Smash Bros.-serie, en hij zal onder andere meer vertellen over Cloud! Klik op de video's om ze opnieuw te bekijken wanneer je wilt!