Onze Nintendo Direct-uitzendingen bevatten het meest belangrijke nieuws voor Europa en geven je inzicht in wat je de komende maanden kunt verwachten. Hier in ons archief, kun je alle eerdere Nintendo Direct-uitzendingen opnieuw bekijken, wanneer je maar wilt!