Het laatste nieuws
Welkom bij onze nieuwe Nintendo Direct! Kijk naar de presentatie met informatie over ARMS en Splatoon 2, evenals andere nieuwe games voor de Nintendo Switch en Nintendo 3DS. Klik op de video's om ze opnieuw te bekijken wanneer je wilt.