Nintendo Direct – 8 maart 2018
Welkom bij onze Nintendo Direct! In deze presentatie laten we zien wat je kunt verwachten voor de Nintendo Switch en de verschillende Nintendo 3DS-systemen. Ook delen we nieuwe informatie over Mario Tennis Aces.
Zodra de uitzending afgelopen is, kun je de presentatie en extra video's hier op eigen gelegenheid opnieuw bekijken!