Nintendo Direct Mini – 11 januari 2018
Welkom bij de Nintendo Direct Mini! In deze presentatie kom je meer te weten over updates en diverse games die je in 2018 kunt verwachten voor de Nintendo Switch. Klik op de video's om ze op elk moment opnieuw te bekijken.