Pokémon Direct – 5 juni 2019
Welkom bij de Pokémon Direct! Klik op de video om de presentatie bekijken. We geven ongeveer vijftien minuten lang nieuwe informatie over Pokémon Sword en Pokémon Shield voor de Nintendo Switch!