Super Mario Maker 2 Direct – 16 mei 2019
Welkom bij onze Super Mario Maker 2 Direct! In deze presentatie geven we ongeveer vijftien minuten lang nieuwe informatie over Super Mario Maker 2 voor de Nintendo Switch. Klik op de video's om ze opnieuw te bekijken wanneer je maar wilt!