Animal Crossing: New Horizons Direct – 20 februari 2020
Welkom bij de Animal Crossing: New Horizons Direct! Bekijk de presentatie voor ongeveer 25 minuten aan nieuwe informatie over het Eilandleven-pakket van Nook Inc.