Nintendo Direct Mini – 26 maart 2020
Welkom bij de Nintendo Direct Mini-uitzending! Bekijk de presentatie om meer te weten te komen over Nintendo Switch-games en andere content voor 2020, waaronder Xenoblade Chronicles: Definitive Edition, BRAVELY DEFAULT II en populaire gameseries van 2K! Klik op de video's om ze opnieuw te bekijken wanneer je maar wilt!