Super Mario Bros. 35th Anniversary Direct – 3 september 2020
Welkom bij de Super Mario Bros. 35th Anniversary Direct! Bekijk de presentatie voor nieuws over Super Mario-games en -producten die voor het voorjaar van 2021 worden uitgebracht! Klik op de video's om ze opnieuw te bekijken wanneer je maar wilt!