Het laatste nieuws
Welkom bij de Nintendo Direct-uitzending! Bekijk de presentatie voor ongeveer 50 minuten aan informatie gericht op reeds uitgebrachte games als Super Smash Bros. Ultimate en games die in de eerste helft van 2021 naar de Nintendo Switch komen. Klik op de video's om ze opnieuw te bekijken wanneer je maar wilt!