Werp een uitgebreide blik op Mario's nieuwste zijwaartsscrollende 2D-avontuur in de Super Mario Bros. Wonder Direct!
Bekijk de presentatie voor zo'n 15 minuten aan nieuwe info, voorafgaand aan de release van de game op de Nintendo Switch op 20 oktober.