Registreer en volg uw reparatie
De richtingsstick van de Joy-Con werkt niet of niet goed (responsiviteitssyndroom of zogenaamd 'driften')
Opmerking: Joy-Con-controllers kunnen niet aan een Nintendo Switch Lite-systeem worden vastgemaakt. Je kunt ze met een Nintendo Switch Lite-systeem echter wel als draadloze controllers gebruiken.