Het lukt niet om de Nintendo Switch-Pro-controller te synchroniseren
Het lukt je niet om een Nintendo Switch-Pro-controller te synchroniseren met het Nintendo Switch-systeem.
Om de Pro-controller te kunnen gebruiken in de handheldstijl of tafelstijl vereisen sommige games, zoals Sonic Mania, dat de Joy-Con-controllers worden losgemaakt van het Nintendo Switch-systeem.
Als de Pro-controller niet draadloos of met de USB-oplaadkabel gesynchroniseerd kan worden met het Nintendo Switch-systeem, moet de Pro-controller gerepareerd worden.
De Pro-controller kan als draadloze controller gebruikt worden met de Nintendo Switch Lite met behulp van een gelicentieerd accessoire.
Als de Pro-controller niet gesynchroniseerd kan worden met het Nintendo Switch Lite-systeem, moet de Pro-controller gerepareerd worden.