Bowlingballen in nieuwe kleuren
Wil je je onderscheiden op de bowlingbaan van Wuhu Island? Speel met een gouden bowlingbal door naar rechts te drukken op de richtingsknop van de Wii-afstandsbediening, terwijl je bevestigt met welk Mii-personage je wilt spelen. Houd de knop ingedrukt totdat het veiligheidsscherm verschijnt.