Ontdek de geheimen van Wuhu Island!
Als je Wii Sports Resort vaak speelt, weet je dat er van alles is te doen op het zonovergoten Wuhu Island. Maar weet je wel hoeveel geheimen het tropische eiland verbergt? Lees verder en ontdek een paar dingen die je misschien nog niet wist over Wii Sports Resort – sommige zijn bruikbaar, andere zijn gewoon leuk.