Wist je dat…
Ze ziet van alles als je in Island Flyover over Wuhu Island vliegt. Maar is het je wel eens opgevallen dat als je laag over New Town vliegt, je uit een van de huizen het bekende deuntje uit het oorspronkelijke Super Mario Bros. hoort komen?
Houd je ogen open voor opmerkelijke dingen terwijl je je op het water bevindt. In de spelstand Free Cruising van de activiteit Power Cruising kun je een gigantische walvis uit zee zien springen. Je zult er versteld van staan hoe dicht je bij dit majestueuze dier in de buurt kunt komen!
Hopelijk krijg je met deze kleine selectie tips een idee van de verassingen die Wii Sports Resort voor je in petto heeft, als je iets dieper graaft. Er valt nog veel meer te ontdekken, dus speel het spel en kijk wat je nog meer kunt vinden!