Speel tafeltenniswedstrijden om elf punten
Als je er maar geen genoeg van krijgt om met effectballen en harde smashes te winnen in Table Tennis, kan deze kleine tip je plezier nog verder vergroten. Het is mogelijk om wedstrijden te spelen om elf punten, in plaats van de standaard zes. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen, is de 2-knop op de Wii-afstandsbediening ingedrukt houden terwijl je voor 'OK' kiest in het personagebevestigingsscherm. Laat de knop weer los als het veiligheidsscherm verschijnt. Als de wedstrijd begint, zul je twee keer zo hard moeten werken om de overwinning te behalen!