Explosieve bowlingtruc
Als je deze truc onder de knie hebt tijdens een wedstrijd met honderd pins, ben je niet te stoppen! Het werkt ongeveer zo: rol de bal langs de metalen rails aan een van de kanten van de baan, en je veroorzaakt een explosie waardoor alle pins omvallen. Succes gegarandeerd!
Zoals je je misschien wel kunt voorstellen, moet je hier een beetje op oefenen. De truc is dat je je gooi perfect uitvoert. Verplaats je Mii-personage helemaal naar links of rechts en zorg dat de stippellijn bijna parallel aan de zijrails loopt. Draai hierbij een klein beetje richting de rails en gooi de bal. Als de bal richting de pins rolt, vindt er een explosie plaats waardoor alle pins omvallen! Simpel, toch?