Zwaardvechten bij zonsondergang
Breng wat meer sfeer in je zwaardvechtduels door te strijden tijdens een adembenemende zonsondergang. Net als met de truc voor Table Tennis, hoef je alleen de 2-knop op de Wii-afstandsbediening ingedrukt te houden terwijl je kiest voor 'OK' in het personagebevestigingsscherm. Laat de knop los als het veiligheidsscherm verschijnt en je kunt de strijd aangaan tijdens het vallen van de avond.